2019

Presentations

2nd Google Marketing Conference


“Shopping @ Google”

Γιώργος Μονοκάνδυλος, Head of Retail, Google
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Performance Marketing: Asking the right questions & looking into the right data”

Γιώργος Κιούσης, Team Leader of Performance Marketing, Generation Y
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Brand Affinity: The strongest foundation for Search Marketing”

Αλέξανδρος Κοκόλης, Founder & CEO, SEM Wizard
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Stitching Together Audience Data To Deliver Optimum Fashion Revenue”

Hannah Thorpe, Founder & Business Director, Found
Κατεβάστε την παρουσίαση

“7 Questions to Ask Your Analytics”

Annie Cushing, Global Thought Leader on Analytics
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Data as an asset”

Zoran Arsovski, Digital Marketing Consultant, VertoDigital
Κατεβάστε την παρουσίαση

“The Z BLS Meta-Analysis: What we have learned about memorable video advertising”

Ναταλία Αραβαντινού, Head of Digital, Zenith
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Future of Search”

Stefan Bardega, President, iProspect EMEA
Κατεβάστε την παρουσίαση

“ΙΚΕΑ Case: Always-on Video Strategies to Drive positive ROAS”

Κωνσταντίνος Σκλήρης, Business Unit Director, Performance Marketing, Ogilvy Greece
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Data within Creativity: The Key Behind YouTube creator campaigns”

Veronica Soliman, Director of Sales and Partnerships, Digital Minds
Κατεβάστε την παρουσίαση

“Crunch Your fantasies”

Αλεξία Λασκαράτου, Impulse Confectionery Manager, Nestlé
Κατεβάστε την παρουσίαση

“The role of YouTube video ads in times of declining TV effectiveness”

Giovanni Frasca, Media & Digital Expert, Insights Division, Kantar
Κατεβάστε την παρουσίαση

“YouTube Strategies: Small to Large Channels”

Philip Zeplin – Frederiksen, YouTube & SEO Consultant, NovelConcept
Κατεβάστε την παρουσίαση